Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 Friends
Assalamaulikum 'n' Apa khabar semua?

Tittle kat atas agak mencabar bagi aku nak buat cerita..takut orang terasa :(

Aku nak tanye korang semua satu soalan :korang ade best friend x ?

Mesti ade kan tak payah nak menipu aku la..bestfriend korang baik tak ?

Baiklah kan , kau jujur kau ckp bestfriend aku baik sangat caring,sporting,sweett

semua lah ade kat die..tpi yg x patut ade kat die emo...ego..tu yg pelik nyer

org semua kene ikut ckp :P bile die kasi cadangan tu tolong lah dengar ^_^ nanti die 

mengamuk x tentu pasal.Aku dah bape minggu x tegur die >:( tegur pown mcm tu jer

biler bende tu penting dah berkaitan dengan die jer -_-. Aku ade kawan ni skang dah jadi

bestfrienduntilljannah kau :D dulu semua org tak suke die,kate die ni manje suke mengadu 

kat kakak die lah :P sejak tu semua org x suke.Tpi tahun x macam mne boleh rapat ngan 

die 'n' smua org dah boley terima die ^_^ Tpi sikap ngada2 die x boley nak ubah lah..layan

jer kerenah die.Dulu kami bertiga skang aku berdua jer dengan bftj tu bff yg sorang ni dah 

x layan sangat..lagi pown die dah ade kawan baru :) Aku x kisah pown die nak kawan 

saper2 sbb tu hak die bukan hak aku kan.. :o Aku seronok berkawan ngan die tpi tak 

tahu lah biler boleh baik ngan..ayat yg die selalu ckp ngan aku 

Bff:kite berkawan ngan awak kerana ALLAH

Hana smile:kite pown berkawan ngan awok kerana ALLAH

okay sampai sini jer ceritaaku.. insyaAllah kalau ade mase aku update lagi 

*pesanan: *

"Friends" was Posted On: Monday 25 March 2013 @22:23 | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ